Tuesday, October 4, 2016

Forex Skraping - 'N Gevaarlike Spel

Forex skraping - 'n gevaarlike spel Deur John Russell. Forex Trading Expert Toe ek begin eerste handel forex. Ek het gedink dat scalping was 'n vinnige maklike manier om geld te maak. Sit 'n bedryf teen 'n hoë hefboom, mik vir 'n pit of twee, en versamel die geld. Ongelukkig is die antwoord om jou visier laer sover hoeveel jy wil maak per handel te stel, en waarskynlik stel jou doelwitte hoër. Ek het regtig don39; t beveel scalping as 'n handel metode, die meeste handelaars met behulp van hierdie metode don39; t het 'n soliede rede vir hul ambagte en dit skep 'n knie stamp tipe handel wat eindig nie bedien iemand goed. As you39; ooit het gehoor van posisie handel, dit is wat ek sou aanbeveel as jy wil 'n bietjie geld scalping maak. Wanneer jy handel te posisioneer, sit jy verskeie ambagte in 'n geldeenheid paar en eindig met 'n gemiddelde prys. Watter tipe posisie en die risiko vlakke is aan jou. Ek verkies om die posisie handel te doen oor die weke en neem paaltjies hier en daar in my bestaande handel rigting. Maar, as jy wou probeer kreatiewe met dié te wees, kan jy dieselfde benadering op 'n intraday basis neem en doen kleiner posisies. Oor nou, you39; re waarskynlik sê: Dit doesn39; t klink soos die opwindende vinnige geld metode wat jy al gehoor van 'n forex forum. Dit isn39; t, dit wouldn39 ook; t die pad na die blaas van 'n rekening. Lees verder Onder Trading forex is regtig oor die beheer van jou emosies en bestuur forex risiko. Dit is dit. Daar is verskeie dinge wat jy kan doen om jou ambagte te besluit, maar as jy don39; t beheer van jou emosies of bestuur jou risiko, you39; sal klaar wees voordat jy kan begin. As jy wil kopvel, jy can39; t haal net 'n arbitrêre rigting en sit op 'n groot handel. Dit is wat ons graag die handel bel en bid, en as you39; re doen dit, it39; s net 'n kwessie van tyd voordat jy uiteindelik lê langs die pad met 'n leë handel rekening. Daar is 'n gesegde wat 34 sê; Jy kan probeer om die forex mark kopvel. maar uiteindelik sal dit kopvel you.34; Scalping lyk pret wanneer you39; re wen, maar sodra jy begin verloor, it39; s nie pret nie. Die meeste van die tyd handelaars sal eet die meeste van hul kapitaal voordat hulle die eksperiment noem 'n mislukking. It39; s menslike natuur. Ons wil slimmer as die mark voel. Die waarheid is dat die mark is net die mark, al wat ons kan doen is om te volg nie. Daar regtig isn39; t 'n 34; klop die market34; metode. Het jy 'n suksesverhaal wat behels scalping? As dit so is, stuur 'n epos my by forextrading64; aboutguide en sê vir my daaroor.


No comments:

Post a Comment