Monday, October 17, 2016

Forex Mentor Kursus

Forex Mentor Kursus Ek het my eerste handel drie jaar gelede, op daardie tydstip, handel inligtingsbronne was baie beperk, kan nie die regte inligting oor die verloop van Forex aanlyn te kry vir vrye handel te laat my toe om 'n suksesvolle forex live handel begin, Al my bronne inligting en handel strategieë is verkry uit forex forums en verhoor en fout boodskappe grootste forex handelaars en hul handel strategieë wat na vore gekom om hul behoeftes en potensiaal finansiële vermoëns te ontmoet. Ek het 'n lang tyd saam met 'n forex demo rekening vir 'n paar maande, het dit nie waag in 'n ware forex live te gaan omdat my kapitaal was baie beperk, en geen forex kursusse aanlyn gratis Ek kan kry om my te help in my besigheid. Maar een dag het ek oor 'n webwerf wat 'n pakket van forex opleiding verkoop het, die terrein gesê die resultate van die strategie teen 'n wins koers van ongeveer 80% in alle gevalle, het ek meer in hierdie kursus te lees genoeg om gemotiveerd wees om te koop , was veral die prys baie geskik is vir my ($ 99 totaal vir die vyf elektroniese boeke). Sodra Im ebooks, ek begin lees elke woord in hulle gulsig, en eerlik dit was die eerste keer dat ek lees in detail oor die bestuur van die munt en geld risikobestuur en die noodsaaklike reël in die mark Forex, maar dit IMD gebring hierdie kursus , niks anders. Ek het probeer om kontak met die skrywer van die wisselkoerse vir ondervraging oor verskeie kwessies oor die opleidingsprogram, en raai wat? Ek kry geen reaksie van hom, ek gekontak 10 keer, maar ek het nie 'n woord gehoor het. Dit was die les wat ek geleer # 1: Dit is nie in die opleidingsprogram, is die skrywer van hierdie program is die lewende man? Is dit 'n ware valuta handelaar of: dit is net 'n professor in teoretiese kursusse in forex! Les # 2 Ek het geleer was: Wat is die vlak van ondersteuning na die aankoop van jou Forex opleidingsprogram? Ek vind wanneer ek dit nodig het? Na 'n jaar, sal ek amper forex en ander maatskappye in die vraag, maar eendag verlaat terwyl navigeer op die Internet, het ek gevind dat die webwerf Forex Mentor, en een keer geland op die hoofblad, met die eerste oogopslag wat sinies Ek het gelag en gesê: 8220, nog 'n bedrogspul. 8221; Maar ek begin lees al die inligting oor die opleidingsprogram en die hoof idee agter dit: spil punte. Ek het weer begin om ernstig te dink oor die terugkeer na forex, en besluit om die program van Peter Bain koop, maar vir die eerste vertoning, Ek is teleurgesteld om sy hoë prys ($ 495 vir 'n harde kopie CD, of $ 349 vir digitale) kopie. Na 'n oomblik van diepe nadenke en probeer om te besluit of ek dit sal te koop of nie, het ek gedink ek verloor in forex in die verlede 'n paar duisend dollars, as duisende PLUS $ 495. Ek elke woord gelees in die Forex Mentor webwerf, ek ingesamel alle beskikbare inligting oor die outeur (Peter Bain) en sy storie in die buitelandse valuta en voorraad, ek lees baie onafhanklike kommentaar op hierdie kursus. Ten spyte hiervan, die belangrikste faktore mentors het my aangemoedig om te koop forex kursusse is soos volg: Die konsep van Mentor Forex Trading System 1- Program Author: Peter Bain, lees meer daaroor op die Internet en die lang ervaring op die gebied van handel in aandele, geldeenhede, en baie suksesvolle handelaars wat daardeur geoefen is dit 'n goeie kommersiële resultate behaal vir jou forex beveel. Peater Bain het 'n baie suksesvolle besigheid strategie wat gebaseer is op die spilpunt punte, wat hoofsaaklik afhanklik van die konsep van ondersteuning en weerstand ontwikkel: Wanneer jy sien die prys skend 'n keerpunt oortuigend, outomatiese handel stelsels is dus onmiddellik, outomaties te koop of te verkoop, afhangende op die plek waar die geld heen gaan. Dus, in essensie, hierdie twee faktore alleen rekening vir wat ander aanwysers oorgebly asemhaling stof. Modelle Bar, MACD divergensie, verskillende lesings van die tyd, en die tendens lyne is voorlopers vasbeslote om rigting prys verander, maar uiteindelik, waar die prys is relatief tot sy naaste punt van spilpunt is die groot idee. Heg al hierdie leidrade bymekaar laat kom en jy is seker dat die volgende beweging pryse buite jakkals. 2- Hierdie motor is daar nog wanneer jy dit nodig het, wat een-tot-een terugvoer gee, die handelaar is van mening dat elke student het verskillende behoeftes en vereis spesiale aandag, hierdie funksie voeg groot waarde om jou Forex opleidingsprogram. 3- Lede enigste forum waar lede net kan praat oor alles wat verband hou met die Forex mark en Forex opleidingsprogram. Dit is die belangrikste kenmerk van hierdie program, om in kontak met ander Forex-handelaars te voeg tot hul leerervarings. 4- gratis 6 maande lidmaatskap ($ 199 waarde) ledetal enigste keer gelyk aan die waarde van die kursus, na ses maande, aftrek $ 100 vir hernuwing, deur middel van hierdie lidmaatskap, sal jy daagliks ontvang die volgende materiaal: Daily Q Video sy ware! Ek sal persoonlik beantwoord jou vrae per e-pos onderhandeling live video streaming. Jy dink waarskynlik ons ​​na die diepkant! Maar weereens, ons is ten volle verbind tot jou sukses! Voorbeelde van daaglikse handel Resensies Sukses deur herhaling! Elke dag, sal ek die tegnieke van 'n suksesvolle valuta handel met behulp van die nuutste mark verhandel illustreer. Hierdie video's gestroom na jou rekenaar sit jy reg in die voorkant van die aksie! Jy hoef nie meer te lees die kaarte en statiese teks. Jy kan hierdie video's enige tyd kyk soveel keer as wat jy wil. Daily Pivot data vir die 6 groot pare bereken die daaglikse spilpunte vir al die groot munt pare, wat aan u beskikbaar sal wees. So moet jy nie die werk te doen! Online Forex Pivot Calculator polish hul forex deur die berekening van hul eie spil punte. Handel in ander markte met behulp van dieselfde beginsels spilpunt. Ontmoet plaaslike verspreiders in jou area met een van ons dekades van plaaslike gebruikers groepe wêreldwyd. Lid Discussion Forum bespreek forex strategieë en wenke met duisende ander eensgesinde handelaars van regoor die wêreld om ons lede Forex gespreksforum.


No comments:

Post a Comment